Список форумов dragrace.ru dragrace.ru
ОБЪЕДИНЁННЫЙ ФОРУМ УЛИЧНЫХ ГОНЩИКОВ РОССИИ И ЧЕМПИОНАТА РОССИИ ПО ДРЭГ РЭЙСИНГУ 2001 -2010г.
 
   на главную    Фотогаллерея    почта на dragrace    
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 _profile.php?mode=editprofileМои настройки   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

По опель с 20 xe

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов dragrace.ru -> Московская Лига дрэгрейсинга и стритрейсинга
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
root
Создатель и администратор сайта


Зарегистрирован: 27.04.2002
Сообщения: 5568
Откуда: Москва

СообщениеДобавлено: Пт Авг 19, 2005 11:03 am    Заголовок сообщения: По опель с 20 xe Ответить с цитатой

Вот интересный текст.
http://www.cncheads.co.uk/vauvhall_xe_bv.html (тут еще и картинки)

Want more than the standard modified XE head can give ? We also produce a big valve bersion of the XE head. With bigger valves you get even more flow. In this case we see a improvement of 22% on inlet and 24% on exhaust flow (as opposed to 14% inlet improvement and 21% exhaust improvement on the standard valve modified head).

This head is capable of up to 287 BHP with appropriate fueling and exhaust mods. If you are serious about getting the absolute maximum from your XE engine for race or fast road, this is a seriously good cylinder head and well worth the extra cost for the big valve version. You won't find a better performing head than this at any cost, we promise. Remember, our heads are fully balanced across the head and we have tested our BHP claims on our Dyno and found them to be accurate to within 1bhp so we are absolutely confident in our claim.
Need a full race engine ? Contact us for details. We supply fully built race engines built in-house to the highest specification.
Click on the photo's above for a more detailed look at the quality engineering put in to this head.
Note : flow diagrams show flow against specific valve openings at 0.050 inch valve openings at 10" pressure. Therefore actual flow volume increase is measured as the area under the graph (indicated in yellow for inlet and blue for exhaust). Standard valve sizes are used on our heads. Tests shown here are carried out on a flow bench on a bare head without filters. Therefore the difference between a standard engine with standard inlet ducting and filters will be larger than shown here.


See below for the full reports as generated by our gas flow bench and Port Flow Analyzer software. Click on the images for full size image:

Cost for this head is £995.00 + vat on an exchange basis. (£300 exchange). A 'taping' service is also available for this head at an additional cost of £100 which will give the final hand finish to the ports and provide a further 1% flow. Please note : Valves are supplied at extra cost on this head.


We are happy to discuss and advise on any aspect of modifying your engine with one of our heads to achieve the results we predict above. We can also supply the best quality gaskets, camshaft, valves, valve springs and head bolts to go with your new cylinder head. We also specialise in electronic engine management, carb and fuel injection , turbo and supercharger systems. We build race engines too. Built and tested on our own Engine Dyno. We can also fit your head to your engine if required and test your vehicle on our rolling road.

What ever your requirements, race, track day or fast road, we can exceed your expectations on performance and cost.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
sloniк



Зарегистрирован: 03.04.2005
Сообщения: 953

СообщениеДобавлено: Пт Авг 19, 2005 11:11 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

root
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
РУЛИШЬ! вот такого я никогда не ждал Laughing!!! а то всё про тюнинги бмв, хонд... а тут теперь про опиль пишут Laughing

если серьёзно, то мы уже обсуждали, кстати наверно там же где и ты ссылку нашёл Wink
там типа написаны какие то сумашедшие лошади, типа 240, но при условии, что кроме их головы вы купите валы впуск выпуск и ещё кучу всего. вобщем простая реклама.
легче сьездить у нас стандартную голову доработать. на венте 2х литровой, 8миклаппанике в спорт гараже мне говорили стоит 500.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов dragrace.ru -> Московская Лига дрэгрейсинга и стритрейсинга Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
__c??-_@Mail.ru