Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
total
Зарегистрирован: 18.05.2002 Сообщения: 2167 Откуда: Saab-club Russia
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 12:19 pm Заголовок сообщения: |
|
|
зачОтная телега, тока я представляю какой на нее ценник выкатят |
|
Вернуться к началу |
|
|
Bad Bro
Зарегистрирован: 12.07.2005 Сообщения: 2315
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 12:22 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Франция не втыкает. Хотя у отца симбол |
|
Вернуться к началу |
|
|
beep!
Зарегистрирован: 16.03.2005 Сообщения: 5609 Откуда: ЗАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 12:52 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Неодной характеристики я там неувидел :? :? :? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Flash
Зарегистрирован: 26.08.2002 Сообщения: 2667 Откуда: ЦАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 1:27 pm Заголовок сообщения: |
|
|
ИМХО Морда ММС Кольт |
|
Вернуться к началу |
|
|
Гагей Гагеич
Зарегистрирован: 14.03.2005 Сообщения: 3252 Откуда: Волжский Волгоградская
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 1:33 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Все как всихда закончиться - "Дизайн гавно, цена - убейте сибя праизвадители"
ИМХО мне нраицца. На гольфа 5 пахож |
|
Вернуться к началу |
|
|
root Создатель и администратор сайта
Зарегистрирован: 27.04.2002 Сообщения: 5568 Откуда: Москва
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:12 pm Заголовок сообщения: |
|
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
root Создатель и администратор сайта
Зарегистрирован: 27.04.2002 Сообщения: 5568 Откуда: Москва
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:13 pm Заголовок сообщения: |
|
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
root Создатель и администратор сайта
Зарегистрирован: 27.04.2002 Сообщения: 5568 Откуда: Москва
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:19 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Clio Renaultsport Concept: A Concentration of Sports Technology
As production of the highly successful Clio Renaultsport 2 litre and V6 three-litre comes to an end, sports car enthusiast can rest assured that Renaultsport, the competition and sports car branch of Renault, have some exciting replacements waiting in the wings. With an all-new Clio III on sale in October, Renaultsport have built a more extreme “concept” version of next year’s Clio Renaultsport 2.0 as a teaser.
Clio Renaultsport Concept is the ultimate development of the dynamic new Clio III.
Assertive lines, a powerful character and an exclusive interior make this a show car that blends refinement with high performance. A demonstration of Renaultsport Technologies expertise, it is set to become a worthy successor to the Clio Renaultsport 2.0 182 and it brings a first to this market segment: an underfloor air diffuser. Like the extractor vents in the front wings, it is derived directly from Formula 1 racing cars. The independent mountings for the front suspension guarantee that the handling will be precise and sporting. Clio Renaultsport Concept heralds the production model that is due to go on sale in 2006.
Retain the original spirit of the Clio III while enhancing its intrinsic qualities and dynamic capabilities: this was the challenge Renault Sport Technologies' engineers were asked to rise to with Clio Renaultsport Concept, an exceptional car combining performance, excitement and driving pleasure.
Sports Styling
The exclusive red of the Clio Renaultsport Concept is wholly in keeping with its character. Although easily recognizable, the original lines are emphasized by more pronounced curves. The specific styling of the side bodywork side design accentuates the power and energy of the car's silhouette. Enlarged front and rear wings, the lowered stance and the profiled side skirts combine with the extractor vents and diffuser to enhance its aerodynamics and high-performance pedigree.
Seven-spoke, 18-inch wheels with body-colored highlights reveal large brake discs and calipers. A large, chrome-zinc-colored air intake grille in the front bumper hints at the potential of the 2.0 16V's naturally-aspirated engine developed by Renault Sport Technologies. The radiator grille and the fog light surrounds are also chromed, along with the door mirrors, which add a high-tech touch. At the rear, the diffuser follows the chrome-zinc theme and the twin exhausts stress its competition heritage.
Aerodynamics Honed in Competition
The Clio Renaultsport Concept benefits from exceptional aerodynamics. The key innovation, both technologically and visually, is the incorporation of a diffuser within the rear bumper. Currently available only on the most expensive sports cars, it channels and accelerates air to create a low-pressure area and hence downforce. The result negates the need for any type of rear roof spoiler. To maximize the diffuser's effectiveness, the dual exhausts are fitted within the side channels to maximize its efficiency.
The extractor vents in the front wings also have an aerodynamic function, reducing turbulence, while also improving hot-air extraction from the engine bay. The grilles are positioned to direct air along the sides of the car, thereby optimizing performance.
Handling: Fun and Safe
Renaultsport’s new generation front suspension design features independent mountings and aluminum components. Clio Renaultsport Concept thus enjoys the highest standards of traction and road holding, with a superb ride and precise handling. The 1520 mm track and 2585 mm wheelbase ensure that the Clio Renaultsport Concept's cornering is efficient, safe and sporting. This layout, along with the choice of high-performance tires (215/40 R18) have naturally involved extended bodywork.
The brakes offer exceptional stopping power and resistance to heat. At the front, red-painted calipers have four aluminum pistons and cross-drilled 330 mm Brembo discs (280 mm at the rear).
The Clio Renaultsport Concept has been bred for performance, its dynamic qualities fully exploiting the 2.0 16V naturally-aspirated engine. The engine is both powerful and flexible, delivering sports response and exemplary refinement via a six-speed gearbox.
Sports Character Through and Through
Clio Renaultsport Concept's interior confirms that this is no ordinary car. The chosen materials, chiefly chrome and leather, emphasize its finely honed design. A generous, panoramic sunroof accentuates Clio III's innate qualities and enhance the sense of space and comfort. The four individual bucket seats are separated by an integral, chrome-zinc centre console. A body-colored strip underlines the purity of the design. Upholstered in red and grey leather with built-in headrests, the seats are comfortable yet supportive, while the leather-covered dashboard's fluid forms echo the Clio III style.
White-faced instruments deliver essential information with optimum clarity and include a gear ratio indicator within the rev-counter. Covered in red and black leather with a flattened lower section, the steering wheel falls perfectly to hand. A new ergonomically efficient handbrake design is integrated into the centre console. Competition-style aluminum pedals and footrest complete the sports character of Clio Renaultsport Concept's interior. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Alonso
Зарегистрирован: 05.12.2003 Сообщения: 3437
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:23 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Паш, а теперь по русски!
а авто зачооотный....очень понравился |
|
Вернуться к началу |
|
|
beep!
Зарегистрирован: 16.03.2005 Сообщения: 5609 Откуда: ЗАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:38 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Ненамного она по показателям то отличается ... от Roxx
А вот 18-е катки у прошлой модели в стоке 15-е были .. а тут сражу 18 ... Roxx поставил 17 .. и то когда 4 сидят ... а когда надачу поехали в 5-ром .... уууу |
|
Вернуться к началу |
|
|
Антон1
Зарегистрирован: 18.03.2005 Сообщения: 53
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 2:48 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Дизайн офигенный, только привод передний мне не нравится |
|
Вернуться к началу |
|
|
Каскадер Майк Друг ГИБДДшников
Зарегистрирован: 13.05.2005 Сообщения: 1634 Откуда: Москва ЦО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 3:07 pm Заголовок сообщения: |
|
|
На Гольф похож очень :!: :!: :!: |
|
Вернуться к началу |
|
|
Pe®fe©tEvil Черножопый
Зарегистрирован: 26.01.2003 Сообщения: 7967 Откуда: from hell
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 3:16 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Красивая ....
Дайте кто-нибудь две а ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
beep!
Зарегистрирован: 16.03.2005 Сообщения: 5609 Откуда: ЗАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 3:19 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Pe®fe©tEvil писал(а): | Красивая ....
Дайте кто-нибудь две а ? | одну такую а вторую V6 ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
ШВЕД
Зарегистрирован: 11.08.2003 Сообщения: 992 Откуда: Москва, Ясенево
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Roxx
Зарегистрирован: 12.11.2004 Сообщения: 822
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 4:22 pm Заголовок сообщения: |
|
|
BXS писал(а): | у этой клюшки датчик топлива специально для дальтоников ))))))))))))))) |
tak eto xoroho je)
tok ia ne ponyal kakoi dvigatel' u nee? xorohob esli ot megana 225 ... 2.0 turbo rrrr |
|
Вернуться к началу |
|
|
beep!
Зарегистрирован: 16.03.2005 Сообщения: 5609 Откуда: ЗАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 4:25 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Roxx писал(а): | BXS писал(а): | у этой клюшки датчик топлива специально для дальтоников ))))))))))))))) |
tak eto xoroho je)
tok ia ne ponyal kakoi dvigatel' u nee? xorohob esli ot megana 225 ... 2.0 turbo rrrr | МЕЧТАЙ О НОВОЙ РЕНОШКЕ |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mizya
Зарегистрирован: 23.09.2002 Сообщения: 6695 Откуда: Team Kaliningrad
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 10:09 pm Заголовок сообщения: |
|
|
у клио салон офигенный, четыре раздельных кресла - супир |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rrrr
Зарегистрирован: 08.08.2005 Сообщения: 31 Откуда: Рублевка, Москва
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 10:19 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Конешно ТАХО СПИДО очень информативны....
V6 руче палюбЭ! ну так авангард.... |
|
Вернуться к началу |
|
|
angel (prelude)
Зарегистрирован: 27.06.2002 Сообщения: 3301 Откуда: МОСКВА, ЗАО
|
Добавлено: Пт Авг 12, 2005 10:39 pm Заголовок сообщения: |
|
|
Имхо, было уже:
сейчас:
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|